sâmbătă, 13 februarie 2016

Dragobete Giveaway:)

Buna dragelor, de astazi pana pe 23 februarie vom avea un alt giveaway-de Dragobete de data aceasta.Premiul consta in setul THE BODY SHOP VIRGIN MOJITO:
Acest mega shaker contine:
un buretel, un gel de dus, un mini scrub de corp si un unt de corp din gama Virgin Mojito.
Ce aveti de facut:
-like&share pagina, respectiv postare
-imi lasati datele cu numele complet si
-sa mi spuneti ce sarbatoriti:Valentine s day sau Dragobetele?
Si daca la concursul  Red Valentine's v am intrebat pe voi, de data aceasta a venit randul meu sa va raspund,CE INSEAMNA IUBIREA PENTRU MINE -o oarecare compatibilitate,respect,libertate sau mai bine zis iluzia libertatii,capacitatea de a darui si a te darui intotalitate,acel sentiment de siguranta si faptul ca te pozi baza pe cineva,si evident acea bucurie ca te asteapta cineva acasa sau iti trimite un mesaj cu ai grija de tine sau ...nu uita sa mananci, multa bafta ..etc
 Mult succes la concurs!
Va pup si va doresc un week end plin de iubire!

24 de comentarii:

  1. Ambele..pentru ca mie imi place sa cred ca fiecare zi e un Valentine"s sau un Dragobete,..pentru ca in fiecare zi ar trebui sa ne iubim, sa ne spunem cuvinte frumoase , sa daruim , fie si numai gesturi mici !!! indragosteala poate dura o clipa sau mai mult , ..adevarata IUBIRE , o viata intreaga .:) big hugs ***
    FB; Corina Cosa

    RăspundețiȘtergere
  2. Dinu Florina Madalina
    Nume FB: Dinu Florina
    Link share concurs: https://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/964325053655622?pnref=story
    Link share pagina: https://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/964325196988941?pnref=story
    Raspuns: Eu sarbatoresc Dragobetele pentru ca ne reprezinta mai bine tara si traditiile noastre!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea este prezenta in fiecare zi prin toate actiunile noastre. Raman la ideea viata fara iubire este lipsita de sens.
    FB: Alexandra Ioana

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragut :) Eu nu o sa particip la concurs, pentru ca am castigat recent, dar premiul este fain. Iar in legatura cu intrebarea... eu prefer Dragobetele, dar cred ca fiecare zi trebuie sa fie un prilej ca sa iti arati iubirea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Zgripcea Andreea Cristina
    eu prefer amandoua sarbatoriile , dar eu cred ca pentru doua persoane care se iubesc in fiecare zi e o sarbatoarea si ne spunem cuvinte frumoase in fiecare zi,!! eu iubirea o simt in fiecare zi nu numai de dragosbete sau de valentine, s day!! iubirea e unica !! multumim pentru concurs!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Suta Lavinia
    share: https://www.facebook.com/suta.lavinia/posts/10204324729278269
    Eu și iubitul meu nu sărbătorim nici una, nici alta, mereu am zis ca nu e nevoie de o zi anume pentru a îți arata iubirea fata de celalalt. Cu toate astea, respect decizia celorlați de a sărbători, și ma bucur sa vad oameni îndrăgostiți și fericiți <3
    Ce îmi place ca ai răspuns și tu la întrebare și ne-ai spus ce înseamnă iubirea pentru tine, apreciez când ne împărtășești lucruri despre tine :)
    Un sfarsit de săptămână minunat! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  7. FB: Nicoleta Alexandra
    Nume: Badea Nicoleta Alexandra
    share: https://www.facebook.com/nicoleta.alexandra.5099/posts/1699690900308520?pnref=story
    Nu sarbatorim nimic, imi place ca in relatia noastra Valentine's Day exista in fiecare zi! Consider ca atunci cand iubesti o persoana trebuie sa ii demonstrezi mereu, nu doar de Valentine's Day sau Dragobete.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru ca tocmai m-ai premiat pentru fidelitate, nu mai particip la acest concurs, las sansa si altor fete. Am dat share, oricum, ca sa afle cat mai multa lume. Minunat premiu! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru ca tocmai m-ai premiat pentru fidelitate, nu mai particip la acest concurs, las sansa si altor fete. Am dat share, oricum, ca sa afle cat mai multa lume. Minunat premiu! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Dumitrescu Claudia
    Am dat share si la pagina si la concurs :)
    Noi nu sarbatorim cam nici una , nici alta, desi s ar putea sa mergem asa cu niste prieteni la un suc,dar nu neaparat de sarbatoare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dumitrascu Cristina. Fb-Crys Dumitrascu. Dragobetele sau Valentine’s Day? Nu avem nevoie de a ne demonstra iubirea față de perechea noastră într-o zi specială, însă este plăcut să ai un mic imbold care să te transpună într-o ambianță mai romantică față de alte zile.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nume și FB: Adina Gavriloi
    Sărbătoresc ambele, deși Dragobetele nu este pe placul meu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nume: Ionescu Ana-Claudia (același nume si la Facebook)
    Sărbătoresc Dragobetele, deoarece mi se pare important sa ne respectăm tradițiile care sunt frumoase

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. FB MARIA ENE
    Dragobetele pentru ca ne reprezinta tara si traditiile noastre!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ador Dragobetele, sunt roman si ma reprezinta ca om si tara ca traditii. Fb Florina Ioana.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu sărbătoresc niciuna dintre sărbători.
    FB: Denisa Ivascu
    Share: https://www.facebook.com/denise.ad.31/posts/737306793072375
    Share pagină: https://www.facebook.com/denise.ad.31/posts/737306889739032

    RăspundețiȘtergere
  18. Sarbatoresc Dragobetele
    FB- Elena Racovita
    share postare-https://www.facebook.com/elena.racovita.73/posts/1663839777211411?pnref=story
    share pagina-https://www.facebook.com/elena.racovita.73/posts/1663839533878102?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  19. Nume COVALIU ANDREEA MONICA
    Fb:Cristi Andreea
    Share:https://www.facebook.com/andreea.cristi.94/posts/458174984376193?pnref=story
    Sarbatoresc Dragobetele

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place sa cred ca cele doua sarbatori:Valentine's Day si Dragobetele pot fi serbate zilnic. Putem sa ne declaram oricand sentimentele nobile oricand, nu doar in luna februarie. In celelalte 11 luni ale anului, ce se intampla? Nu ne mai iubim? Sincera sa fiu, sunt sufocata de aerul comercial al acestora, de milioanele de inimioare afisate peste tot-probabil, deja mi am anulat sansa de concurs :(. Dar, pe de alta parte, tot in spiritul sinceritatii, recunosc ca ma surprind zambind cand vad cate un adolescent zgribulit, asteptand o pe ea, cu un trandafir in mana. Revenind, nu serbez nici una din cele doua zile ale dragostei. Acest nobil sentiment il serbez zilnic!

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Sant de moda veche si nu-mi plac sarbatorile imprumutate deci voi sarbatori Dragobetele
    Nume- Marin Theodora
    FB- Marin Theodora
    share pagina-https://www.facebook.com/marin.theodora.5/posts/959447574144443?pnref=story
    Share concurs-https://www.facebook.com/marin.theodora.5/posts/959447534144447?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  23. link share: https://www.facebook.com/anca.gabriela.9400/posts/996877683715259
    nume facebook: Anca Gabriela Lupu
    nume real: Lupu Anca Gabriela,sincer? eu nu tin nicio sarbatoare, nici dragobetele nici valentine`s day. Eu si cu iubitul meu sarbatorim iubirea noastra in fiecare zi...nu cred ca trebuie sa fie neaparat o sarbatoare a iubirii pentru a ne arata dragostea unul fata de celalalt

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte sincer iti zic ca le sarbatoresc pe amandoua <3 Sarbatorim iubirea in fiecare zi :3
    Multumim pentru giveaway <3
    Share pagina: https://www.facebook.com/ramona.cristina.73/posts/1722354311309748
    Share postare: https://www.facebook.com/ramona.cristina.73/posts/1722353991309780?pnref=story
    Ma numesc Pana Ramona Cristina. Te imbratisez. :**

    RăspundețiȘtergere