sâmbătă, 5 decembrie 2015

Produse preferate pentru ingiena intima

Buna dragelor m am hotarat sa scriu astazi cate ceva despre ingiena intima, sa punctez cateva lucruri importante.
  In primul rand vorbim despre ph , un ph optim pentru zona vaginala variaza intre 3.8 si 4.5 , fiind usor acid, pentru a mentine regiunea acida corpul nostru produce acid lactic-care creeaza o protectie naturala si echilibrata in flora vaginala, protejand o de infectii.Exista factori care pot perturba aceasta protectie naturala (fluctuatii hormonale din timpul menstruatiei, anumite antibiotice, dispozitivele contraceptive, sarcina si perioada post partum,lenjeria de corp sintetica si stramta,balsamurile de rufe, dieta si exercitiile fizice,stressul, oboseala ), astfel numarul de lactobacili scade, nivelul de ph creste, apare riscul unei infectii,prin suprapopularea cu agenti patogeni.
 Flora bacteriana normala este in mare parte reprezentata de lactobacili care mentin ph sub 4.5, in cantitati reduse mai gasim E.coli, Gardnerella vaginalis, Bacteroides speciae.
Flora bacteriana are un traseu dinamic, se schimba in functie de etapele vietii femeii:
menstruatie, sarcina,nastere,menopauza.
Reguli de igiena intima :
-alegem produse cu un ph neutru
-spalarea se face din fata in spate, nu in exces fara sa distrugem flora
-alegem lenjerie de bumbac care permite ''aerisirea'' zonei
-sunt de preferat absorbantele externe in detrimentul celor interne
-nu exagera cu absorbantele zilnice

Dupa putina teorie va prezint produsele mele preferate:
Preferatul meu din toate timpurile este Imacul'eau intimate genlte wash, un produs ceh pe care il gaseam in Sensi Blu, imi place foarte tare miroase extrem de fin si pe langa acidul lactic, mai contine aloe vera, extract de musetel si orhidee.
 Alte 2 produse la care revin daca nu l gasesc pe primul sunt Nivea Intimo ( double effect este preferatul meu cu ulei de avocado si acid lactic) si Lactacid Fresh ( confera prospetime de durata , efect racoritor intens si previne mirosul neplacut).
Din produsele autohtone imi place tare mult Herbagen Intimate soap extact de echinacea-cu proprietati antiiiflamatoare, antiherpetice,cicatrizante,imunostimulatoare ).
Si abia astept sa incerc un produs recomandat de mai multe persoane avizate:
Apivita Intimate daily cu musetel si propolis, si acid lactic bineinteles- mai exista un produs special pentru acele femei care au infectii urinare recurente.

Acum sa trecem la servetelele intime, produse absolut indispensabile :
Pe langa cele de la Lactacid si Imacul'eau le recomand pe cele de la Medica cu ceai verde.

Despre brandul Naturalesse am vorbit in postarile anterioare, preferatele mele sunt :
cele cu extract de nalba si alantoina (full size )
cele cu extract de musetel sau aloe vera (pocket size )

Sper ca aceasta postare sa fie utila si mi ar place sa stiu ce produse de igiena intima folositi?
Va pup



3 comentarii:

  1. Eu folosesc pe cele de la Herbagen, lactacyd, Nivea, Saforelle si Lycia. Toate imi plac ,.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Utila postarea, pe cel de la Nivea il folosesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place gelul de la Nivea si servetelele tot de la ei folosesc. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere