joi, 29 octombrie 2015

Colectia Fleur du Force plus Giveaway!


Buna dragelor sunt sigura ca fiecare dintre noi are cateva canale youtube pe care le urmareste cu sfantenie!
Pentru mine unul din aceste canale este Fleur du Force.
 Tare m am bucurat cand am aflat ca a scris o carte:
THE GLAM GUIDE, abia astept sa o citesc si sa ma inspir din sfaturile lui Fleur::)
Apoi au aparut cele 4 tipuri de gene false:
Si a venit restul colectiei:
Portfardul
oglinda
Gloss ul/ ruj lichid in 6 nuante adorabile:
Si...2 variante de paletute a cate 4 nuante dragute si compacte:
Toate produsele se gasesc pe feelunuque.com si asta ne zice Fleur despre colectia ei:

I'm absolutely delighted to announce the launch of my make-up range. A lifetime dream and over a year in the making, I've created a select range of beauty products I've always been searching for. The formulations are rich and luxurious, at a price point that makes them accessible to all budgets. I'm really proud of the products and can't wait for you to try them!


 In acest video puteti vedeam toate toate produsele:



Acum sa trecem la GIVEAWAY:)
Perioada 29 octombrie-13 noiembrie, vor fi 2 castagatoare care vor primi:
 Cartea THE GLAM GUIDE
Portfardul adorabil
Bioderma sensibio H2O apa micelara 500 ml!



Ce aveti de facut?
1.Comentariu in care sa mi lasati numele prenumele, adresa de mail si raspunsul la o intrebare:
Despre ce a ti fi interesate sa cititi pe blogul meu?
2.Like pagina mea de facebook &share concurs
Mult succes  !
Abia astept sa trimit premiile:)
Va pup si va doresc o seara frumoasa!



Sambata 14 noiembrie, am desemnat castigatoarele:
Caticu Alexandru Ioana
Adina Ene
astept de la voi datele ca sa va pot trimite coletele cu curierul.
Va pup

5 comentarii:

  1. Nume si prenume: Caticu Alexandra Ioana. E'mail:oana_alecsandra_k@yahoo.com. As vrea sa găsesc pe blogul tau, cat mai multe articole despre îngrijirea tenului acneic. Pupici si mulțumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! ENE MARIA
    fb maria ene
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=506364139551654&id=100005342163092&pnref=story
    mail maria_ene_1964@yahoo.com
    Articole despre produse naturale , pentru ingrijirea parului in sezonul rece

    RăspundețiȘtergere
  3. FB: Adina Roz, share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1498950303766308&id=100009540574194, mail: adina_dulce@yahoo.ro Ma incanta postarile despre produsele cosmetice, dar mai ales despre filme, dar mi ar placea mai multe postari despre tine, despre femeia din spatele blogului, despre intamplarile bune si mai putin bune ale ei, despre ceea ce o incanta si ceea ce o deranjeaza. In contextul in care vorbim despre cosmetice, pe mine, personal, ma deranjeaza atitudinea consilierelor din anumite magazine de beauty fata de mine, imbracata casual. Daca am un outfit mai extravagant, se schimba datele problemei. acesta fiind doar un exemplu. Mi ar placea sa aflu mai multe despre jobul tau, sunt convinsa ca e interesant. Numai bine! Adina Ene

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea . eu te-am descoperit recent de tot..dar vazand ce produse ( branduri ) iti plac ..am stiut ca suntem pe aceeasi lungime de unda . In plus , lucram si in aceeasi bransa ,,,medicala ...nu aceeasi specialitate ..dar oricum ..:))) Si ...am vazut ca citesti aproximativ aceleasi bloguri ca si mine .. Iti urez bafta in continuare cu blogul .!!! As vrea sa citesc la tine ultimele noutati in materie de beauty, produse cosmetice wow versus produse dezamagitoare , dar si articole despre sanatate , viata, ...orice experiente pe care le traiesti ( bine ..cele care pot fi povestite )...ma bucur ca te-am gasit !!!
    FB ; Corina Cosa
    mail; ccorina3@yahoo.com
    share;https://www.facebook.com/corina.cosa/posts/941491972598459?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  5. E superba acea paleta, și gloss-ul arata foarte drăguț

    RăspundețiȘtergere