duminică, 18 ianuarie 2015

Prima comanda Michael Todd

Buna dragelor, cu siguranta aveti fiecare cel putin cate un canal youtube pe care il urmariti cu viu interes; ale mele-sunt mai multe, printre care:
-Icovetthee
-ViviannaDoesMakeup
-Allison Anderson
-Essie Button (preferata mea),
 urmaresc cu drag aceste fete care vin cu noutati, pareri si review uri ale produselor incercate-de multe ori, produse pe care nu le putem gasi in Romania.
Fiecare dintre ele a prezentat la un moment dat produsele Michael Todd, pareau niste chestii numai bune de incercat-intr o zi friguroasa din decembrie am dat un search si am ramas uimita de faptul ca ei livreaza si in Romania-comenzile peste 90$ beneficiaza de transport gratuit, m am inregistrat pe site si pe 12 decembrie am primit un mail care ma anunta ca au reduceri de 30%  la toate produsele! nu puteam rata aceasta ocazie-am facut comanda, am asteptat si pe 14 ianuarie am primit avizul postal:)
Partea cea mai neplacuta a fost ca trebuia sa ajung sa mi ridic coletul de la un oficiu postal din sect 5 si sa platesc TVA .....lucru care l am patit si cu ultima comanda Iherb....
Acum sa va povestesc cate ceva despre brandul in sine.
Michael Todd este un brand de produse organice (70-95%), fondat de Lewis Handler, produsele nu contin:
apa
parabemi, triclosan, ftilati, sulfati
uleiuri minerale, coloranti arificiali si parfum
nu sunt testate pe animale.
Produsele apar ca o combinatie intre stiinta si natura, sloganul lor este:
Our Mission. Making the world a prettier place, one face at a time.
Probabil sunteti deja curioase sa aflati ce am comandat, nu va mai tin in suspans:

 In primul rand am optat pentru cateva produse mult laudate, testate si care -dupa o analiza minutioasa-mi s ar potrivi.

Michael Todd Hyaluronic Acid +C-seruml hidratant cu antioxidanti, hidrateaza, reface si fprtifica tenul impotriva radicalilor liberi.
Blue Green Algae antibacterial toner-lotiune tonica intens hidrtanta,cu efecte anti inflamatorii si antibacteriene!
Skin Defender AHA Creme Facial Cleanser, cu ceai verde organic si extract de portocala si lamaie/
Fiecare podus a venit sigilat si ambalat individual!
Apoi am optat pentru:
Skincare Discovery KIT, pentru ten normal si mixt; care contine:
Cleanse and Tone 50 ML cu aloe vera si antioxidanti organici.
Organic Lemon AHA+DMAE toner 50 ml
Citrus Cream Moisturizer with DMAE and Hyaluronic Acid
Jojoba Charcoal facial scrub
Pumpkin rich facial mask ( am incercat o pe cea de la Andalou, acum am inceput o pe cea de la Ren-sunt tare curioasa cum este si aceasta ).
La aceasta comanda am primit cateva mostre ale produselor Michael Todd.
Ce ziceti, va tenteaza?
Va pup si va doresc o saptamana reusita!


4 comentarii:

  1. Ce tare! Si eu am pe lista cateva produse MT. :)
    Astept review in special la lotiunea tonica.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am auzit multe laude despe MT.dar nu am indraznit niciodata sa comand de la ei. sunt foarte interesante produsele comandate.sa le folosesti cu drag :) pupici :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere