joi, 30 ianuarie 2014

January Favorites

Buna dragelor, nu stiu altii cum sunt-dar mie mi se pare ca ianuarie a trecut foarte repede..
Poate vreme de afara sau faptul sa sunt racita cobza este de vina...
Incepand cu ianuarie vreau sa postez lunar despre produsele favorite, carti, cumparaturi si poate un film sau serial tv care mi a placut, de asemenea  mi ar place sa primesc recomandari de la voi cu lucruri/ produse de incercat:)
Sa incepem:
In sfarsit am reusit sa mi comand Eucerin Gentle Hydrating Cleanser , care imi place la nebunie-tenul meu arata altfel-mult mai bine!
Un alt produs mult dorit  este Loreal Skin Perfection 15 seconds miracle cleansing oil, cat de mult imi place si cat de bun poate fi-la doar 5 lire cat am dat pe el:)
Palmers Cocoa Butter Formula  un balsam de buze bun si ''gustos'' , l am luat din DM-il ecomand cu drag!
Yves Rocher Elixir 7.9  crema de zi hidratanta pentru tenul mixt, a fost dragoste de la prima aplicare si miroase excelent.
Clinique Even better eyes mi ar dorit de ceva timp aceasta crema, care are un aplicator metalic si datorita culorii si particulelor  translucide are si efect de concealer.
Gerovital H3 retinol, crema antirid contur ochi- am luat o din curiozitate, o folosesc seara inainte de culcare si imi place mult de tot aplicatorul.
Mai exista si un parfum la categoria preferate:Moschino Glamour , lam cumparat dintr un dutty free si mi se pare extrem de potrivit pentru anotimpul de afara si ...pentru mine-a  venit la pachet cu o crema de corp,care spre norocul meu nu are sclipici in ea:)

Un alt produs preferat este paleta Revealed de la Coastal Scents, este considerata un dupe pentru Urban Decay naked 1 si naked 2, imi place la nebunie- m am ales si cu o pensula de blending !
Revistele preferate sunt Harpers Bazar si Style Book.
Cartile preferate, citite in ianuarie:
Geta Voinea'' De a fir a par'' -cu multe sfaturi utile si coafuri interesante, si
Boris Entrup '' Machiaj perfect in 10 minute''- cu 50 de look uri complete pas cu pas si multe sfaturi-editura Litera, recomand!
Am si 4 oje preferate : toate de la Nicole by OPI, am profitat de promotia DM (1+1 gratis), nuantele sunt:
Daisy s Lazy-rosu aprins, l am purtat pe unghiute de Craciun
You can bejul superb
The next CEO auriul electrizant
My cherry amour-visiniul  cu finish mat , granulat.
Am 2 ciocolate care mi au placut:una este marca Carrefour cu ciocolata alba si nuca de cocos si cealalta marca 1895 cu alune si fructe confiate in coniac.
Serialul descoperit in ianuarie a devenit in scurt timp preferatul meu:HELIX-daca sunteti fane SF -o  sa va placa cu siguranta!
Va doresc un sfarsit de saptamana mai calduros si va imbratisez!






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu