duminică, 2 decembrie 2012

Avene Cleanance





Buna dragelor,desi folosesc de 2 ani gelul de curatare Vichy Normaderm am hotarat sa mai incerc si altceva-Farmaciile Belladona au niste preturi accesibile si au de obicei in stoc(sau la comanda ,in cateva zile) o gama variata de produse dermatocosmetice.Despre Avene -numai de bine am auzit si au hotarat sa incerc gelul de curatre si lotiunea tonica Cleanance.  Produsele costa in jur de 45-50 lei,si a fost o promotie in farmacie -la fiecare produs Cleanance cumparat primiti un mini-chit completde ingrijire Cleanance ,adica mini gel de curatare,mini lotiune tonica si mini crema de fata-eu m am ales cu 2 astfel de mini chituri(de altfel foarte utile pentru scurte calatorii etc).
Gelul este ceva mai dens decat alte produse de curatare folosite de mine si imi place,pentru o singura utilizare trebuie folosit foarte putin produs.Lotiunea tonica insa m a cucerit de a dreptul-are niste particule pe fundul sticlutei-deci inainte de folosire trebuie agitat recipientul,apoi cateva picaturi -pe o discheta demachianta si se curata fata(eu o folosesc si pe umeri intrucat am cateva cosuri ratacite )-in cateva zile dupa folosirea lotiunii nici urma de cos!
Am ramas foarte multumita per total de produse si le  voi mai cumpara .Voi ce parere aveti?le ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu