duminică, 5 ianuarie 2020

Cult Beauty Advent Calendar

Bine v am regasit dragutelor, astazi continuam cu Advent Calendarele..da , stiu am zis ca le voi deschide in decembrie si efectiv nu am apucat plus ca erau asa de frumoase:)
Sa trecem la cel de pe Cult Beauty -s a vandut in nici 2 ore, a costa 195 de lire si arata foarte frumos-culori pastelate :
are 25 de casute, 23 de dimensiuni egale si casuta nr1 si nr 25 sunt ceva mai mari:
Nr 1 Aplha-H Liquid Gold serum cu acid glicolic 50 ml
e un produs pe care l am mai folosit si imi place, deci inceputul suna promitator
Nr2 Natasha Denona Bronze&Glow mini paleta cu bronzer si iluminator

 Nr3 Dr Barbara Sturm Eye Cream 5 ml
 e un brand foarte scump, deci ma bucur ca voi putea testa produsul-cu siguranta nu mi l voi permite in varianta full size!

 Nr4 Odacite Lip Serum cu vitamina C si Q10 2 ml( e full size)
 Nr5 Glow Recipe Watermelon Glow Pink Juice Moisturizer
 Nr6 Ouai Leave in Conditioner 25 ml
Nr7 Paula's Choice 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml 

Nr8 Roques Oneil Therapie Protect Bath&Body Oil 30 ml
Nr9 Drunk Elephant T.L.C Frambos Glycolic Night Serum 5 ml

 Nr10 Augustinus Bader The Rich Cream 15 ml 
in varianta full size costa vreo 200 euro, sunt tare curioasa ce stie sa faca aceasta crema minune indragita de vedete internationale
 Nr11 Virtue Correct Split End Serum 20 ml 

Nr12 Dr Dennis Gross C+Collagen Deep Cream 15 ml
Nr13 Iconic Illuminator Original 13.5 ml ( full size)



Nr14 Sunday Riley Good Genes ALL in one Lactic Acid Treatment 8 ml
am incercat produsul in varianta europeana insa -cu  acid glicolic, sunt tare tare curioasa cum este acesta cu acid lactic
Nr15  LixirSkin Vitamin C Paste 30 ml
 e a 3 oara cand il gasesc in advent calendar ( a mai fost in cel de la Net a Porter si Niche Beauty) dar e un produs care imi place tare, so stocking
Nr16 Beauty Blender the original
 
Nr17 Susane Kaufmann Moisture Mask 15 ml
Nr18 Shani Darden Texture Reform 10 ml 
Shani este esteticiana vedetelor din USA si are de ceva timp si o linie de ingrijire, so let s try it and see if it s worth it:)
Nr19 111 Skin Space Defence Bright Eye Lift Gel 7.5 ml
Nr20 Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder Glow 9.3 gr
Nr 21 Huda Beauty Power Bullet Matte Lipstick in El Cinco de Mayo
 Nr22 NudeStick Face, lip, eye Bloom Cherry Blossom Babe 

Nr23 Milk Make up Cooling Water 34 gr 

Nr24 Jo Loves White rose &Lemon Leaves  lumanarica

Nr 25 -nu e un singur produs, ci mai multe -10 chiar, plus un cand de reducere de 25 lire
ce am gasit in sertarul nr 25:
1.Zelens Transformer Instant Renewal Mask 10 ml
2.It Cosmetics Confidence in a Cream 7 ml
3.Anastasia Clear Brow Gel 2.5 ml
4.Hourglass Veil Mineral Primer 3.6 ml
5.Damn Girl Too Faced mascara 6 ml
6.Fresh Soy Face Cleanser 20 ml
7.Omorovicza Miracle Facial Oil 5 ml
8.Nars Powermatte Lip Pigment Starwoman 2 ml
9.Patchology Illuminating Eye Gels
10.Zisticka Cleaning Swab+Spot Clarifying Microdart Patch
si...acel voucher de 25 de lire

Imi place calendarul, per total extrem de echilibrat cu produse si branduri foarte variate.
Ce ziceti?


5 comentarii:

  1. Foarte multe produse interesante. Cine nu si ar dori un astfel de beauty advent calendar?! De majoritatea produselor nu am auzit, dar par interesante

    RăspundețiȘtergere
  2. Produse foarte tentante, îmi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Produse minunate care sunt pe placul meu!

    RăspundețiȘtergere
  4. O mulțime de produse minunate, pe care le putem folosi pentru îngrijirea personală in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere