duminică, 22 decembrie 2019

Recent UN-favourites -produse care nu au functionat pentru mine

Bine v am regasit dragutelor, va povestesc despre produsele cu care nu m am inteles, am adunat cateva :

Natasha DENONA Camel Palette- desi par niste nuante pamantii superbe foarte potrivite pentru cine cu ochi caprui, am putut folosi doar nuanta din mijloc Safari si de vreo 2 ori am incercat combinatia cu ultima nuanta  Zand; prima Arrosto un maro pe care nu am reusit sa l integrez nicaieri ca si cele 2 nuante  cu sclipici Dune un auriu pre deschis si Copper Stome un cupru ...cremoase si rezistente dar tot nu am reusit sa fac mare lucru cu aceasta paleta deloc ieftina

Jo loves Log Fires , poate va uimeste sa gasiti o lumanare in aeasta postare-brandul imi place , are niste lumanari foarte bune si calitative-dar asta miroase a rug, wtf cine ar avea nevoie de o lumanare care sa miroase intens a rug...not me
Estee Lauder Make up Brush Cleanser este o solutie pentru curatarea pensulelor, mi a luat ceva timp sa gasesc modul de folosire al acestui produs si anume pulverizare pe o pensula deja umezita, dar aveam nevoie de o cantitate impresionanta si tot trebuia insistat...deci din pacate nu mi a priit acest produs deloc
Too Cool for School Pumpkin Purifying 24 k mask este o masca peel off cu enzimele dovleacului si aur pretios-e oribila, se usuca extrem de greu dar abia atunci incep problemele -la inlaturarea mastii -e un chin, am impresia ca efectiv se jupoaie un strat de piele ; experienta am repetat o de cateva ori cu acelasi deznodamant -deci un mare No No pentru mine

Dermalogica Clear Start Blackhead Clearing Fizz Mask, o masca care ajunge spuma pentru punctele negre care la mine sunt concentrate la nivelul barbiei si nasului -am crezut ca in sfarsit am un produs minune-contine sulf cunoscut pentru eficienta sa , argila caolin si extract de mar -nu face nimic, absolut nimic si am tot insistat pana cand m am lasat pagubasa
Lumene Nordic Detox Cleansing Oil un ulei demachiant ...de la un brand cu care m am inteles grozav pana acum, ustura ingrozitor zona ochilor, am incercat de 2 ori dar a trebuit sa renunt ...
SkinCeuticals Mineral Matte UV Defence Spf30 e o crema matifianta colorata cu factor de protectie 30, nuanta e prea inchisa pentru mine si dupa aplicare corecta se descuameaza efectiv de pe ten

HourGlass Caution Extreme Lash Mascara ,ce bine ca am avut varianta mini dar care a costa cat una full size de la Loreal sau Bourjois ....pensula e ok dar in afara de alungire nu ofera mai nimic, dupa cateva ore genele mele aratau ca niste tentacoli de paianjeni dubiosi, sorry bye bye
am 2 pensule:
NYX 10  e prea dreapta si firele sunt prea lungi pentru a putea face ceva
Real Techniques  Duo Fiber Eye Brush  e prea plina si firele sunt prea lungi pentru blending

Drunk Elephant C Firma Day Serum  cu 15& L ascorbic acid si enzime din dovleac  , primul recipient deschis dupa doar 2 zile -serum ul s a colorat intr un portocaliu intens si s a modificat mirosul , deci vitamina C  a devenit inactiva-al doilea odat inceput din prima zi arata asa deja oxidat; rusine -prin urmare nu mai aveam de ce vreodata sa cumpar varianta full size

 Carita Progressif  micro peel  masca peeling cre nu facea nimic, absolut nimic

Nose Strip +Charcoal plasturi anti puncte negre pentru zona nasului-au facut exact nimic

Sistem&Co Skin Food  cu  ulei de cocos bio si carbune activat , unguient pentru albirea dintilor -o mare mizerie si bataie de cap; care nu a facut nimic
Becca Under eye Brightening Corrector , usoara ameliorare la capitolul iluminare dar din pacate nu este suficient de hidratant si in timp se aduna la nivelul ridurilor

Nars Laguna Liquid Bronzer , l am tot folosit vara si am incercat cat pot si ma pricep sa l consum dar are prea mult sclipici si e extrem de lichid; surpriza a fost insa cand am gasit o mare parte din produs scurs in  sertat ( schimbasem mobila de cateva saptamani si asa m am bucurat ca am pus in toate sertarele tapet mirositor...dar oricum era in pozitia oprit si totusi a curs intr o veselie )
Dr Dennis Gross Hyaluronic Marine Hydration Booster  o mostra de acid hialuronic, ....foarte lipicioasa si se absoarbe extrem de greu -no no no
Daniel Sandler  WaterColour Liquid Blush  in Flush  un trandafiriu universal dar un produs foarte greu de gestionat si folosit, e extrem de lichid si pigmentat plus ca la cateva reaplicari se descuameaza...sorryyyyy

The Inkey List Alpha Hydroxi Acid un serum foarte light, se absoarbe repede si nu cauzeaza probleme -my issue is-e un mix de acizi din fructe, deci nu stim exact de care si concentratia -nu vreau surprize
Huda Beauty FauxFilter High Coverage Cream Foundation in Creme Brulle , desi conform tabelului de pe site ul lor era nuanta perfecta pentru mine ( pe baza nuantelor de la Estee Lauder si Mac pe care le port ) este totusi prea galbena si subton cald , se vede clar si mai ales dupa ce oxideaza; dar problema cea mai mare este faptul ca are acoperirea prea mare -simteam ca am o masca elastica pe fata care nu mi lasa pielea sa respire si chiar mi au aparut si cateva cosulete dupa ...deci sorrry ,no acest full coverage nu e pentru mine-prefer o acoperire medie spre light prin care sa se vada si imperfectiunile dar sa nu simt ca as avea ceva pe fata...
Ce produse v au dezamagit recent?



5 comentarii:

  1. paleta aceea natasha denona mie imi place...cat despre fondurile de ten am patit la fel...mi am bagat pe site ul acela de gasire a nuantei 5 fonduri de ten care mi se potrivesc...si mi au dat un rezultat... cand a ajuns fondul de ten era un mustar asa...aratam oribil. bani aruncati pe geam :))

    RăspundețiȘtergere
  2. La capitolul nuanțe de fond de ten stau prost...greu reușesc să găsesc nuanță potrivita, din greșeală,am nimerit nuanță buna pentru tenul meu la un fond de ten Melkior, aaa, cu atenție nu am noroc

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar voiam sa imi cumpar gentile acelea pentru puncte negre, nu o sa o mai fac! :)) Multumesc pentru recenzie, stateam in dubii, acum sunt sigura:)

    RăspundețiȘtergere