miercuri, 23 ianuarie 2019

Noutati si recomandari de Ianuarie

Bine v am regasit dragutelor, ce mai faceti? Ce noutati aveti la inceput de an? Ce cumparaturi ati mai facut?

Despre comenzile Cult Beauty si Nitche Beauty v am povestit in postarile precedente.
Mai am cateva achizitii si comenzi.
De la Oriflame am 3 produse:

2 creme pentru picioare:cu miere si migdale
                                       cu arnica si jojoba
Tratament Spa pentru acasa Pure Breeze ce contine ulei pentru tratament la abur si masca faciala
De la Avon am 2 produse:

crema de maini Restore Moisture cu unt de cocos editie de sarbatori
si 2in1 Lip tattoo un fel de marker rosu -visiniu ,sunt tare intrigata cat de tare usuca buzele si cat rezista

La sensiblu am gasit oferta 2+1 gratis la mastile Apivita ( a ajuns in cos cea cu struguri si 2 cu rodie care este preferata mea) plus aveam reducere la L erbolario am ales crema de maini si balsamul de buze cu lamaie





Urmeaza o mica comanda de la Sephora :
 de la Kocostar am Breast Mask si Belly Mask
de la Fenty Beauty am Invisimatte Pudra matifianta
de la TooCoolForSchool am ales....evident masca Pumpkin Purifying 24k Mask
si.........un fond de ten caci nu ma prea inteleg cu cel de la Huda-deci mi am luat Dior Backstage Face and Bpdy Foundation nuanta 1N , imi place enorm de tare, nuanta aproape perfecta, lejeritate,mirosul discret ,finish ul , nu am nevoie de pudra decat in zona de sub ochi- e fantastic acest fond de ten


Urmatoarea achizitie este de pe Amazon ...lame de ras pentru par facial, ok stiu ca nu prea se discuta acest aspect on line; eu personal am ceva pufulet pe fata si dupa intens studiu vreau sa incerc si aceasta metoda:

voi scrie o postare separata despre acest aspect!





O ultima comanda a fost de pe Lookfantastic :

aveam nevoie de scrub pentru scalp-am ales  Kerastase Kronologiste revitalising exfoliating scalp and hair care, am ales pachetul 1+1/2 pret
apoi nu aveam nici un produs de protectie solara , am ales Skinceuticals Mineral Matte UV Defence Spf30 High Protection, de obicei aveam ceva probleme cu factorii de protectie mai ales cele pe baza de silicon si am ales un blush crema de la Illamasqua Colour Veil nuanta Tonic

am reusit sa prind in stoc  Cosrx Acnee Pimple Master Patch si abia astept sa i pun in actiune
tot de la Cosrx am ales AHA Whitehead Power Lichid  si Advanced Snail 96 Mucin Power Essence
am gasit o multime de review uri foarte bune despre ambele si va voi povesti despre schimbarii in ingrijirea tenului pe care vreau sa le fac!
ultimul de pe lista Dr Dennis Gross Alpha Beta Universal Daily Peel in 2 pasi cu 5 acizi, acesta este un must si produs minune deci sunt tare curioasa sa l incerc.

 Sa trecem la categoria HAINUTE, am ovesta foarte faina de pe Zoot.ro:
de pe Next am un pulover :

si de pe Mango Violeta, am o pereche de pantaloni:

si tinuta urmatoare in totalitate:

La categoria filme am 3 recomandari de pe HBO:

NOX




True Detective sez3

 si Rosweel New Mexico

de pe Netflix am tot 3 recomandari:
 un serial tulburator :

 si 2 filme motivationale si frumoase :










 plus inca un serial daca il gasiti chiar va rog sa va uitati ,pe mine m a marcat!




cam acestea sunt noutatile si recomandarile mele.
Voi ce noutati aveti?ceva recomandari pentru mine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu