joi, 12 aprilie 2018

Filme si seriale descoperite/vazute si care mi au placut


Nu am mai scris de ceva timp despre filmele si serialele pe care le am vazut, nu au fost multe dar am cateva recomandari pentru voi.

Incepem cu seriale:

Cel mai recent descoperit este SIREN  de pe HBO , am vazut primele 3 episoade si m a ''prins''



Tot de pe HBO mi a placut tare mult ''GRADINILE DE BRONZ''-extrem de interesant si captivant acest serial argentinian:


De pe NETFLIX am, de asemenea cateva recomandari:





Ultimele 2 seriale recomandate sunt:


Acum sa trecem la filme, sunt doar cateva dar au fost tare interesante:





fiecare in parte mi a placut tare mult si vi le recomand cu drag.
Voi ce ati mai urmarit recent?Ce recomandari aveti pentru mine?

5 comentarii:

  1. Oh,cat am asteptat articolul astaaa! Multumesc din suflet ptr recomandari.
    Ma gandeam si eu la Siren de pe Hbo,dar nu reusesc sa imi fac cont.
    Eu iti recomand serialul Altered Carbon,de pe Netflix,scos recent si care m a surprins placut. Te imbratisez cu drag. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Spre rusinea mea nu in ultima perioada nu am avut timp sa urmaresc prea multe filme sau seriale dar iti recomand serialul Prison Breack sau filmul Doctor Strange. Nu stiu daca sunt genul tau dar ti le recomand cu drag asa cum faci si tu. 😊

    RăspundețiȘtergere
  3. In ultimul timp ma uit mai rar la filme dar iti multumesc pentru recomandari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici un serial sau film din recomandarile tale nu am vazut. Am ramas la seriile NCIA, Anatomia lui Gray sauLista neagra.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere