joi, 22 februarie 2018

Giveaway Sf Valentin +Dragobete Elizabeth Arden

Bine v am regasit dragelor, ce mai faceti?
Astazi in sfarsit am un pic de timp pentru a lansa concursul Dragostei Sf Valentin+Dragobete , premiul consta in produse Elizabeth Arden

Ce avem mai exact, o carte (din greseala am comandat 2 si ma bucur ca un exemplar va ajunge la una din cititoarele mele )-Charlotte Cho The Little Book of SkinCARE
 si mai multe produse Elizabeth Arden
un portfard 
Eight Hour Cream full size 50 ml si travel size 15 ml
Mascara Grand Entrance full size
2 glossuri 48 Dulce si Precious Petal 
2 rujuri nude 
14 Palet Petal si 43 Nude
set cu 2 blush uri Romantic Rose si Sunblush si Highlighter 
Eight Hour Cream All over Miracle Oil 30 ml 

Acesta este premiul , sper ca va place si ca va veti inscrie in numar cat mai mare .Ce aveti de facut:
imi lasati un comentariu cu nume prenume, Like&Share plus sa mi raspundeti care a fost cel mai romantic gest de care ati avut parte.
Incepem astazi 22 februarie si pe 1 martie lansam un nou concurs.
Va pup si va doresc mult succes! 

39 de comentarii:

  1. Coman Monica Nicoleta .In fiecare zi am parte de gesturi romantice de la sotul meu.Imi aduce flori,prajituri,ma scoate in oras etc!Nu ne trebuie o zi anume ca sa facem gesturi romantice unul celuilalt ❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina Cocoreanu
    Buna seara, Cati :)
    Cel mai romantic gest pe care nu il pot uita vreodata a fost ziua cand sotul meu m-a invitat la o plimbare :) si m-a dus departe pe o insula in Lago Maggiore-Italia, ohh cat de frumos acolo si cat de romantic !.. M-am simtit nemaipomenit de iubita, un gest unic <3
    Multa iubire tuturor, peace and love <3
    Fb. Mona Cocoreanu

    RăspundețiȘtergere
  3. El fiind plecat mai tot timpul la munca in strainatate,de ziua mea a trimis din Franta flori si bomboane care mi le-a adus postasul si asa de bucuroasa am fost de am uitat sa si semnez..
    Daniela Dodoi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Valeria Chertes
    Cel mai romantic gest a fost făcut de soțul meu e ziua mea,m-a invitat seara la un restaurant in Oradea și acolo erau toți prietenii și cei mai apropiați noua .Totul a culminat cu un foc de artificii minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1147594542042901&id=100003770982157

      Ștergere
  5. Bine te-am regasit draga mea. Imi pare rau nu mai esti atat de activa ca inainte si nu mai postezi articole noi. 😞 Sper sa iti reiei activitatea.
    Nume si prenume real si care am dat like Popa Oana-Gabriela. Link share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2053777464837254&id=100006150609800
    Care a fost cel mai frumos gest romantic? Imi amintesc cu mult drag si emotie de ziua de 21 decembrie 2017 cand am facut 2 ani de relatie. Iubitul meu mi a dat intalnire la ora 8 seara, nici nu imi trecea prin minte ce urma sa faca.. Stiam ca este o zi speciala pentru noi dar a devenit si mai si.. Ne-am intalnit afara, intr-un parc..l am vazut ca vine cu un buchet de 21 de trandafiri rosii, eu deja am inceput sa ma emotionez. Dar il vad pe el ca este foarte agitat, nu-si putea gasi cuvintele..si il vad deodata ca se pune in genunchi (am zis in gandul meu: "Aoleu, lesin!" :)) Atunci, dupa ce mi a spus ca ma iubeste enorm de mult, mi a adresat acea intrebare pe care toate fetele o asteapta "Vrei sa fii sotia mea?" A fost cumplit de emotionant si frumos, am trait sentimente de nedescris. Pentru mine este si va ramane amintirea, gestul meu de suflet.
    Te pup! 😘❤️💍

    RăspundețiȘtergere
  6. Nicoleta Agache share:https://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/1678473395577379?pnref=story
    Cel mai romantic gest de care am avut parte, a fost o cina romantica pregatita de sotul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. FILIZ MUSTAFA , https://www.facebook.com/mustafa.filiz.98837/posts/338901586616497 Cel mai romantic gest a fost din partea sotului meu , o excursie surpriza la munte .

    RăspundețiȘtergere
  8. Moldovan Laura-Gabriela este numele meu.
    https://www.facebook.com/laura.g.moldovan/posts/1702429826445851

    Cel mai romantic gest mi-a fost oferit recent pe 14 februarie, iubitul meu a comandat pizza, mancarea mea "nesanatoasa" preferata, iar dupa o zi lunga a picat exact la tanc :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, draga mea! 😍
    Ma numesc Ramona Pana, si am dat si share, uite link ul: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=286995121830087&id=100015588035382
    Cel mai romantic gest de care am avut parte a fost cel pe care mi l-a facut sotul recent, de Valentine's Day, o punga mare cu chestiile dulci care imi plac. A fost un gest la care nu ma asteptam, ca dupa 4 ani sa imi mai faca asemenea surprize, desi stam impreuna si puteam face asta amandoi.
    Sunt curioasa care este cel mai romantic gest de care tu ai avut parte. :) Te imbratisez cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, Katy!
    share: https://www.facebook.com/eizabel.MEI/posts/2029334023751118?pnref=story
    Numele meu este Izabela Mirica si mi-e greu sa aleg doar un gest romantic, insa cel de care imi aduc aminte in momentul asta cu drag este momentul cand iubitul meu mi-a oferit un trandafir roz pe strada. Poate suna banal, insa in momentul acela noi ne plimbam doar ca sa ma mai relaxez eu si sa uit de anumite probleme in momentul acela, si plinbandu-ne noi asa, in timp ce eu ma plangeam de problema mea, n-am observat ca vorbesc singura si cand m-am intors...el venea cu un trandafir roz(una din preferatele mele) rupt din gramada din oras si mi-e spus foarte dragut: uite un zambet pt tine pt a-ti alina grijile... Pe mine m-a alinat si intr-adevar a fost un gest inedit, pt mine cel putin. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Nume; Corina Cosa
    share ;https://www.facebook.com/corina.cosa/posts/1621927247888258?pnref=story
    Pe atunci eram doar prieteni , studenti amandoi. Fara prea multe finante, dar cu multe dorinte.Si cum nu ne permiteam sa mergem prin baruri , restaurante si alte locatii sclipicioase , ne luam cate o felie de pizza si un suc, ne asezam in parc pe un scranciob sau o rotitoare din aia in care se roteau copiii ..si visam cu ochii inchisi ...pana intr-o seara , cand amandoi am ridicat in acelasi timp ochii inspre cer si ne-am intrebat uimiti ;" ai observat cum stralucesc stelele ?? ai vazut cat de mare e Luna ?? " .Niciodata nu vazusem cerul noptii asa. Pentru ca in acel moment stelele straluceau numai pentru noi doi , Luna ne privea numai pe noi doi ..si in general disparuse totul din jurul nostru. Doar fluturii iubirii zburau ca bezmeticii prin stomacurile noastre. Asta a fost adevaratul romantism pentru noi !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. inelul de logodna si cerea in casatorie . Andreea Ungureanu

    RăspundețiȘtergere
  13. Nume, prenume: Badea Nicoleta Alexandra
    Cel mai romantic gest de care am avut parte a fost o cina romantica la malul marii pe plaja Vouliagmeni din Grecia.
    Share: https://www.facebook.com/nicoleta.alexandra.5099/posts/2059941014283505?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna! ��
    Nume si prenume real Popa Irina. Link share https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=171546933475610&id=100018609139323
    Gestul romantic care a fost cel mai frumos din partea sotului a fost de ziua mea când la 12 noaptea el a venit cu un tort si un buchet de flori in mana, a fost atât de frumos din partea lui. ����

    RăspundețiȘtergere
  15. Roxana Săndoi
    Link share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2068867809795971&id=100000183158799
    Logodnicul meu este navigator și din păcate, la câteva evenimente importante a lipsit, fiind plecat în voiaj. Un astfel de eveniment a fost ziua mea de naștere. Era plecat, dar m-am trezit cu un curier la ușă cu un buchet imens de trandafiri roșii, si unul alb în mijloc și un bilețel în care mi-a spus ca deși este departe, sunt mereu în mintea și sufletul lui. M-a emoționat pana la lacrimi! 😊

    RăspundețiȘtergere
  16. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1828474077185307&id=100000681988536
    Alina Petrican
    Cel mai romantic gest a fost cand mi-a oferit inelul de logodna.Niciodata nu mi-am vazut sotul atat de emotionat, fastacit...♥️

    RăspundețiȘtergere
  17. Baldea Gabriela
    Cel mai romantic gest este in fiecare an , dar cel mai cel la aniversarea a 14 ani de căsătorie cand m ia adus un buchet de cale si un superb inel

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna!
    Cel mai romantic gest a fost la aniversarea noastra de un an si jumatate, cand m-a cerut in casatorie. A fost intim, doar noi doi dar surpriza a fost pe masura❤❤

    RăspundețiȘtergere
  19. Ghelbere Elena. Cel mai romantic gest? Cred ca nu voi uitat niciodata ziua cand am facut 31 de ani si fiind intr-o criza financiara foarte mare m-am horarat sa nu-mi sarbatoresc ziua ca in fiecare an. Seara tarziu cand am venit acasa, in apartament era intuneric dar cand am intrat toate luminile s-au aprins si sotul impreuna cu cei mai dragi prieteni au inceput sa-mi cante "La multi ani!".

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna Katy,
    Pasere Rodica Mihaela
    Like FB: Rodica Mihaela
    Share: https://www.facebook.com/rodimiha/posts/1843168672391196?pnref=story
    Cel mai romantic genst pe care la facut iubitul meu pentru mine a fost o vacanta la Constanta, pe care mi-o doream demult!

    RăspundețiȘtergere
  21. SIMONA PETRISOR,iar pe facebook sunt Simona Sica,Un gest romantic a fost cererea in casatorie care va ramane pentru mine o amintire frumoasa,si ziua in care am nascut,cand a venit la spital cu un buchet mare de flori si mi-a spus ca sunt cea mai speciala persoana din viata lui...

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut , draga mea ! 😘❤ la mine , cel mai romantic Valentine's day a fost atunci când el mi-a trimis flori si baloane in forma de inimioara acasa , iar în flori era scris un bilețel sa ma pregătesc pentru ca spre seara plecam intr-o excursie ; seara am plecat la munte 😊
    Nume cu care am dat like : Oana Alexandra Tudose
    Share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1867757303256446&id=100000665824609
    Te pup ! 😚😚mulțumim pentru giveaway!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Anul acesta, pe 14 Februarie, cand ne intorceam de la cina noastra romantica, in metrou. Nu stiu ce am inceput sa-i spun sotului, un repros mic probabil...El, linistit, scria cu varful umbrelei - era uda, pe podeaua metroului - i love you, roxana. Cand am vazut, m-am topit. De-asta nici nu mai stiu ce tot balmajeam...:) Share: https://www.facebook.com/marin.roxanaelena/posts/1617422548323630?pnref=story Am dat like: Roxana Elena

    RăspundețiȘtergere
  24. Ciofu Monika
    Romantic nu este dar numai prezenta lui este totul.

    RăspundețiȘtergere
  25. Serban Elena
    Fb- Elena Racovita
    Share-https://www.facebook.com/elena.racovita.73/posts/1978701289058590?pnref=story,
    Cel mai romantic gest a fost cand internata fiind in spital si fara a ma putea deplasa plangeam de dorinta de a face un dus.Atunci si-a pus halatul meu pe el,m-a luat in brate si a mers cu mine la dusuri unde m-a spalat ca pe un copil

    RăspundețiȘtergere
  26. Nagy Melinda https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1705252862846476&id=100000853351128
    cel mai romantic gest a fost cand a venit acasa cu cadoul pe care doream de mult timp , fara sa fie o ocazie si cand am itrebat cum de acum am primit , mi-a spus ca meriti cadou indiferent de ocazie ca am nevoie de tine , de o femeie asa cum esti tu

    RăspundețiȘtergere
  27. Smarandache Daniela
    Like FB: Smarandache Daniella
    Share: https://www.facebook.com/smarandache.daniella/posts/2072654046303364
    Cel mai romantic gest pe care la facut sotul meu pentru mine a fost o vacanta la mare, mi-a dat un trandafir rosu si un superb inel!

    RăspundețiȘtergere
  28. https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/1717527161658009?pnref=story
    ADINA Radu
    Cel mai frumos gest pe care l-a facut sotul meu pentru mine de Valentine s day a fost sa vina acasa cu ceva ce mi doream eu:un parfum si armani si un buchet de 15 trandafiri rosii.

    RăspundețiȘtergere
  29. MUSTAFA MELEK , sotul meu este foarte romantic si tot timpul imi face mici surprize placute ,nu pot alege un moment anume

    RăspundețiȘtergere
  30. https://www.facebook.com/melek.mustafa.9279/posts/268509450347846?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  31. Marin Theodora
    Eram in vacanta in Antalia unde de ziua mea de nastere sotul meu a cerut echipei de animatori sa-mi faca un mic spectacol privat la o cina speciala cu tort,sampanie,lumanari si flori.
    FB- Marin Theodora
    share-https://www.facebook.com/marin.theodora.5/posts/1591856687570192?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  32. Mustafa Eryn
    Cel mai romantic gest a fost cand mi-a oferit inelul de logodna.

    https://www.facebook.com/eryn.mustafa/posts/2023453541245813?pnref=story

    RăspundețiȘtergere

  33. Moraru Larisa
    Cel mai romantic gest cand eram in mall avea un buchet de peste 50 trandafiri si la un moment dat s-a pus in genunchi si m-a cerut de fata cu toata lumea care la final toti aplaudau.

    RăspundețiȘtergere
  34. link share https://www.facebook.com/daniela.dragomir.984/posts/2028297824107441?pnref=story cel mai romantic gest a fost cand mi-a cumparat parfumul preferat intamplator de Craciun(primul craciun impreuna , si nu stia care e parfumul meu preferat , a nimerit-o :) fb Dani Dragomir

    RăspundețiȘtergere
  35. Share-https://www.facebook.com/daniela.dobre.7330/posts/277324036134482?pnref=story Nume si Prenume-Daniela Dobre. Cel mai romantic gest de care am avut parte, pana in prezent,a fost atunci cand iubitul meu mi-a "imbracat" masina in biletele mici, mici, pe care scriau mii de motive pentru care ma iubeste,(sau ma iubea), caci acum am luat o pauza:))))Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  36. Nume: Lupu Anca Gabriela eu nu am avut gesturi romantice cu flori, lumânări, petale de trandafiri etc.pentru mine, cel mai drăguț moment, ( nu prea era romantic faptul că eram leșinată și nu mă puteam mișca) a fost acela în care el a rămas alături de mine și m-a îngrijit atunci când mi-a fost rău. Nu s-a dezlipit de mine. Și nu se dezlipește de 11 ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Link share:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1657662100970144&id=100001791095763

      Ștergere
  37. Tanasa Lazarescu Ramona6 martie 2018 la 11:33

    Buna, multumim de giveaway.
    Nume Ramona Tanasa Lazarescu , nume fb Ramona Tanasa Lazarescu
    Am dat like, share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1644756628941163&id=100002205246374
    De 1 Martie am primit de la Sotior un buchet de fliri iar de la fetița mea de 1 an si jumatate mulți pupici.<3

    RăspundețiȘtergere