joi, 28 septembrie 2017

Noutati, cumparaturi si recomandari recente SAU ce am mai facut in ultimele luni:)


Aceasta va fi, din nou o postare tare stufoasa,
simt cumva nevoia sa va impartasesc cateva noutati din viata mea:
prin aprilie am fost numita sef de sectie, ulterior am ramas mai putine colege si am ajuns sa fac cate 10 garzi/luna plus multe alte obligatii administrative si organizatorice plus birocratice -cam astea mi au ocupat majoritatea timpului toata vara.
Acum viitorul suna ceva mai bine, voi avea ceva mai mult timp liber si prin urmare sper sa recuperez cat mai repede postarile restante si multe altele despre care vreau sa va scriu.
Acum revenind la noutati in ultimele luni, la capitolul cosmetice am cateva achizitii:


Din categoria produselor pentru par, am achizitionat 2 produse :
balsamul si samponul L oreal Botanicals Coriander Strengh Cure  pentru par fragil cu seminte de coriandru:)
La capitolul make up am 2 produse LANCOME:
Cils Booster XL si Mascara Mosieur Big , primul il cumpar pentru a doua oara, al doilea este o mare curiozitate.
Am alta noutate absoluta la capitolul make up, care vine de la Estee Lauder :
Double Wear Nude Water Fresh Make up spf 30 fond de ten linght din gama Double Wear, stiu ca a ajuns si n Romania, ca si recomandare- nu va ghidati dupa nuantele de la Double Wear, acesta Nude le are mult mai deschise deci nu coincid:(
Alta noutate -pompita Estee Lauder ,finallllly


Tot la capitolul make up , am o pensula nou Real Techniques PewderBlue Collection -
am optat pentru B01 Soft Powder Brush
 pensula este absolut superba, si culoarea-daca puteti pune mana pe ea-please do so!

Bineinteles a parut noua colectie de vara a cremelor de maini Clarins din gama Jeunesse des  mains:


Anul acesta avem variantele cu parfum de frunze de grapefruit, frunze de lamaie si frunze de mandarin, abia astept sa le testez si sa e adulmec!
La categoria skincare am cateva noutati:

Mai stiti mastile L oreal Pure Clay ,vestea buna este ca cele 3 variante mi vechi au ajuns si n Romania si o alta veste-noutatile, cele 2 variante recent aparute in afara:
Blemish Rescue Mask ( cu cele 3 argile pure si alge marine-curata si decongestioneaza) si Bright Mask ( cu 3 argile pure si extract de lamaie-ilumineaza si netezeste tenul).

TOT la categorie skincare mai am 2 produse:

Estee Lauder Nutritious Micro Algae Pore Minimazing Shake Tonic ,o lutiune tonica revolutionara cu o componenta prafoasa si una mai lichida-musai trebuie amestecat inainte de fiecare utilizare
Vichy Mineral 89 Fortifying and Plumping Daily Booster un serum hidratant cu 89 de minerale marine si acid hialuronic.

Trecem usor la capitolul hainute, unde am cateva noutati de la Asos:


 si cateva de la Mango Violeta :





Din toate cartile citite in aceasta perioada cel mai mult mi a placut :


La categoria filme vazute, recomandarile sunt urmatoarele:









Am 2 seriale pe care le am urmarit si care m au captivat:

Recent am primit o husa pentru telefonul meu de care m am indragostit:
si 2 seturi cu sfaturi motivationale zilnice/ provocari  pentru 30 de zile :


Acum urmeaza o recomandare usor neobinsnuita, caci nu am vorbit niciodata pe blog despre...hartie igienica, am gasit una aparte,editie speciala ZEWA ALMOND si mi a placut tare de tot!


Pentru cele care ma cititi de ceva timp stiti de obsesia mea legata de lumanari parfumate,
am descoperit  brandul Cerabella si colectia lor Lighthouse din care am ales :
Finesterre Lighthouse care ne invaluie in aroma de apa de mare, coastele abrupte, aroma pamantie, salvie si levantica
Boston Harbor Lighthouse un cocktail exotic, gardenia californiana,iasomia salbatica,trandafirul rosu
chiar sunt deosebite



Ultima recomandare este legata de mancare, si anume niste snack uri sanatoase pe care le gasiti la Lidl:

Acestea au fost noutatile si recomandarile mele, urmeaza alte cateva postari saptamana aceasta-vreau sa stiu voi ce noutati aveti,  si ce recomandari aveti pentru mine!!!
V am pupat!

5 comentarii:

  1. Ai putea sa faci un review despre noul fdt Double Wear, suna interesant. O sa urmaresc reducerila de la Clarins daca zici ca sunt bune cremele de maini. Mama are mainile uscate, tot Cicaplast si Cicadern, insa se intelege foarte bine si cu cele de la Cosmetic Plant. Felicitari pentru avansarea in functie, stiu ca vine cu mula oboseala si responsabilitati, dar cu siguranta si satisfactia e pe masura. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, cremele de maini Clarins cred ca sunt super! Imi si imaginez ce frumos miros! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nelipsitele creme de maini. :)) Hainele sunt to die for, mai ales jeansii de la Asos. Felicitari pentru noul post si multumesc ptr recomandarile de film, chiar aveam nevoie. :))
    Te imbratisez cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit draga Katy printre noi !!! felicitari pentru ridicarea in grad ....asta inseamna si mai multa responsabilitate , dar undeva acolo , inlauntrul tau , satisfactia va fi enorma :) asa cred eu !!! In rest .... ai achizitionat o gramada de produse faine ....m-ai dat pe spate cu hartia igienica :))) cred ca e o premiera bloggistica sa prezinti o hartie igienica !!! dar daca e asa de buna ..si cu almond ...hai fie ..:))) Bafta in toate iti doresc !!! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări pentru ridicarea în grad, meriți din plin ❤
    Chiar ai făcut câteva cumpăraturi :)), ai refăcut stocul nu? Sa le folosești cu mare drag pe toate și mulțumim frumos pentru recomandări. 😍

    RăspundețiȘtergere