joi, 1 iunie 2017

Pentru copilul din tine-Giveaway de 1 iunie, inceputul verii!

Hello ladies , a venit vara si m am gandit sa organizez un nou giveaway- de inceput de sezon asa!
 Premiul mi se pare foarte atractiv si astept sa va inscieti in numar mare!

Acesta este premiul cu necesarele de vacanta:
-cartonase Traieste Frumos
-Crema pentru protectie solara cu morcov,susan si karite spf30 L erbolario
-Apa termala Avene 300ml
-Nioxin Hair Booster tratament intens
-L oreal Casting creme gloss 515 si 415
-plus o pereche de cercei estivali de la Mango ,atasez  poza


Sper ca va place premiul si ca ve veti inscrie la concurs!
Ce aveti de facut;
-like&share
-imi lasati comentariul cu nume,prenume si sa mi raspundeti la o intrebare:cea mai faina amintire din copilarie si cea mai misto vacanta (asta a fost a 2 intrebare)
In 10 iunie aflam castigatoarea!
Va pup si va imbratisez!

35 de comentarii:

  1. cea mai draguta amintire este premierea de la scoala si cea mai tare vacanta cand am facut turul romaniei

    RăspundețiȘtergere
  2. Cea mai frumoasa amintire legată de copilărie este cand am dat de un alun de pădure si nu am mai plecat de acolo pana seara am cules cat am putut neam pus la tulpina si ne am bucurat pupilele gustative la maxim pentru prima dată.Iar la a doua intrebare cea mai frumoasa vacanta a fost la oras unde pentru prima dată am vazut orasul seara .am mers in parcul de distractie,am mâncat prima mea savarina si brifco imi aduc aminte cu atâta nostalgie dupa ani ce au trecut atat de repede si cât de frumosi au fost chiar daca nu am avut desenele de acum.telefoane .tablete si alte jucari -era doar desenele de la 7 si 10 seara cand atunci mai era si treaba de facut dar fugeam repede la desene mai fugeam un pic afara sa nu care cumva sa ma vadă bunica ca nu o ascultam ��������

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai frumoasa amintire din copilarie, este despre prima prajitura facuta impreuna cu prietena mea.N-a iesit mai nimic, dar stiu ca ne-am distrat copios atunci.Cea mai frumoasa vacanta, a fost cea petrecuta impreuna cu colegii mei, la Predeal, in excursie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea mai frumoasa amintire din copilarie e cea in care bunicii au inchis poarta gradinii ca sa nu ma mai pot catara in copaci....dar maimutica de mine am vrut sa sar poarta si am ramas agatata strigand dupa ajutor �� iti inchipui cand m-au vazut bunicii atarnand de poarta �� si cea mai frumoasa vacanta a fost tot impreuna cu bunicii,am fost la mare in satul 2 Mai...nu stiu daca se numeste tot asa,au trecut multi ani de atunci....am vazut pentru prima oara on viata mea un delfin,am fost super bucuroasă ❤ Multumim pentru acest minunat giveaway,La multi ani de ziua copilului �� nume:Granpier Rodica

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma numesc Corina Cosa si am avut cea mai faina copilarie !!!
    Cea mai frumoasa amintire a fost chiar de 1 iunie ..eram in clasa a 1-a...d-na invatatoare ne-a servit cu bomboane si ne-a felicitat ...am avut o invatatoare extrem de blanda si de generoasa ..si pe cat de blanda era ea ...pe atat de baietoasa si bataioasa eram eu :)) asa incat , dupa scoala , am intins-o la bunicii mei si impreuna cu prietenii, am pus-o de un meci de fotbal. Se putea sa nu fac eu vreo nazbatie??:))) am spart geamul de la veranda si am tulit-o in nucul din fundul gradinii.:))) acolo am stat pana m-a iertat bunica ,,si m-a iertat doar pentru ca era ziua copilului . :D
    Cea mai misto vacanta ....hmmm.,,, astea au fost multe si de cand sunt adult ..dar parca tot mai misto au fost alea din copilarie...si cred ca cea mai cea a fost prin clasa a 6-a , la Navodari, cu sora mea mai mare , in tabara ...am intalnit acolo echipa de gimnastica a Romaniei, intr-o seara feerica a performat pe niste saltele improvizate , un sol pe care nu-l pot uita nici acum. In plus , am legat prietenii interesante cu copii din Germania, Cehia si Polonia !!! De neuitat !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Amintirile din copilarie sunt multe mai ales ca pe vremea cand eram eu copil inca stiam sa ne jucam. Toata ziua eram afara de se rugau parintii de noi sa mai stam si in casa un pic.
    O amintire la care radem toti cand ne intalnim este de pe vremea cand aveam vreo sapte ani si fratele meu sase.
    Fratele meu racise si avea polipii inflamati.Dupa tratament l-au dus ai mei la spital sa-i fie scoşi polipii.
    Ca recompensa ca a fost curajos a primit in dar spre casa o camioneta frumoasa rosie. Mie mi-au cumparat o papusa intr-un patuț iar cand au ajuns acasa m-am bucurat atat de mult de darul primit incat le-am spus parintilor ca de abia astept sa-l duca pe fratele meu iar la operatie ca sa mai primesc cadouri.

    Vacanța cea mai cea ? Eram in clasa a noua cand am vazut marea pentru prima dată. M-a impresionat infinitatea aceea de apă,m-am indragostit iremediabil de ea . Ador sa merg la mare.
    Nemeth Carmen

    RăspundețiȘtergere
  7. Cea mai frumoasa amintire...cand am fost prima data la mare, iar cea mai frumoasa vacanta cea dintre clasele a 9-a si a zecea. Am muncit pe branci, dar au fost si primii mei bani castigati, dar m-am si distrat de numa'-numa'.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cea mai frumoasa amintire si vacanta din copilaria mea e cea in care am mers prima data la mare. Aveam 7 ani, vazusem marea doar la televizor si-mi doream tare mult sa ajung sa o vad si pe viu. Asa ca parintii mi-au facut o surpriza si m-au dus la mare iar eu am inceput sa plang de fericire. Toata ziua stateam numai in apa, nu voiam sa dorm deloc sau sa fac altceva. Atunci stiam sa ma bucur de lucrurile simple, acum incerc sa redescopar cum se face asta.
    FB: Andreea Sirba
    Share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1007481966054747&id=100003788599048

    RăspundețiȘtergere
  9. Marilena Anton
    Cea mai frumoasa amintire din copilarie era cand parintii ne duceau pe mine si fratele meu la cofetarie si in parc. Cea mai frumoasa vacanta cand mergeam la munte cu familia .

    RăspundețiȘtergere
  10. Cea mai frumoasa amintire din copilarie o reprezinta tabara de la Navodari cu toti colegii de clasa,a fost de neuitat.Preda Nicoleta Alina

    RăspundețiȘtergere
  11. Suta Lavinia
    cea mai faina amintire din copilărie: o dimineață de Crăciun, când am descoperit sub brad cadoul la care visam de mult timp, iar cea mai mișto vacanta a fost cea din clasa a cincea, când am mers în tabără și mi-am făcut o mulțime de prieteni, am avut multe activități distractive
    Mulțumim pentru giveaway, sa ai o vara minunata! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. am multe amintiri frumoase din copilarie..dar cred ca cea mai frumoasa este atunci cand am primit prima bicicleta..imi doream atat de mult una, incat atunci cand am primit-o vroiam sa dorm cu ea in pat.
    Claudia Nicolae

    RăspundețiȘtergere
  13. Cea mai frumoasa amintire a fost când am împlinit varsta de 7 ani si am mers ptr prima oară o scoala. Aveam niste
    Cea mai frumoasă vacanta cred ca va ramane cele petrecute la bunici,unde au făceam ce vroiam:ma urcam in copaci mancam cirese,culegeam flori,imi făceam prieteni
    PETRONELA POTOLINCA

    RăspundețiȘtergere
  14. Cea mai frumoasa amintire din copilarie: cand am fost prima oara la Marea Neagra si am vazut valurile ei albe venind spre mine-m-au fascinat iremediabil! Cea mai frumoasa vacanta a fost tot la mare cand am stat o luna de zile, am avut aproape tot timpul apa calda si am fost o broscuta adevarata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cea mai frumoasa amintire din copilarie ,hm cred ca sarbatorile pentru ca stiam ca vomprimi cadouri ,nu erau atatea in perioada aceea ,si cea mai frumoasa vacanta a fost la Costinesti cu un grup de prieteni ,a fost singura iesire la mare dar a fost superb !

    RăspundețiȘtergere
  16. Cea mai frumoasa amintire din copilarie...e de cand aveam 7 ani si de 1 iunie am primit o bicicleta. Iar, cea mai frumoasa vacanta...e luna de miere din Corfu . :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Amintirea cea mai frumoasă este petrecerea vacantei la bunicii din Satu-Mare când mă bălăceam in ștrandul cu apă termală din Tasnad!

    RăspundețiȘtergere
  18. Cea mai faina amintire din copilărie? Când au luat ai mei primul tv color și aveam și televiziune prin cablu. Doamneeee, trecusem de la TVR la Atomic - postul de muzica românească. A fost ceva divin, numai în casa stăteam ca sa văd toate videoclipurile.������
    Cea mai mișto vacanta? În luna de miere, acum 4 ani, am fost la Nisipurile de Aur, a fost prima data când am ieșit din tara.si cel mai tare am fost fascinata de toți străinii pe care îi întâlneam, parcă eram în alta lume.��

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma numesc Valeria Chertes
    Cea mai frumoasa amintire din copilarie este cand am primit prima papusa, era de marimea mea si eu ziceam la toata lumea ca este sora mea.
    Cea mai frumoasa vacanta a fost cand am mers prima data cu copiii la mare si eram atat de fericita cand ii vedeam cum se bucura de valurile marii care ii luau pe sus.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cea mai faina amintire din copilărie este momentul sărbătorilor pascale, iar cea mai tare vacanta a fost acum 2 ani în Thassos, Grecia.

    RăspundețiȘtergere
  21. Cea mai frumoasa vacanta din copilarie a fost cea in care am mers cu cortul la Navodari si m-am bucurat de libertate,placerea de a face plaja si baie in mare oricand si tot de atunci am amintirea unei ploi torentiale in care ne amuzam incercand sa scoatem apa care se infiltrase in cort pana cand ne-am lasat pagubasi si ne-am refugiat in masina.
    FB- Elena Racovita

    RăspundețiȘtergere
  22. Cea mai frumoasa vacanta a fost cand am mers in tabara cu toti colegii

    RăspundețiȘtergere
  23. NUME:COVALIU ANDREEA MONICA
    Cea mai frumoasa amintire,cand mergeam in padure la cirese.
    Cea mai tare vacanta:cand am fost la bunici si am sta foarte mult si am facut tot ce -am vrut

    RăspundețiȘtergere
  24. Adina Gavriloi
    Cea mai faină amintire este faptul că bunicul meu mi-a construit un leagăn în grădina bunicilor și m-am dat pe el până mi s-a făcut rău de la amețeală.
    Cea mai faină vacanță....acum 3 ani când am mers la mare și apoi am ajuns să urcăm și pe munte.În aceea vară am avut bani să îmi fac toate poftele.

    RăspundețiȘtergere
  25. Cea mai frumoasa amintire este cea in care am mers la colindat cu o ceata de colindatori in satul in care locuiau bunicii mei.Cea mai frumoasa vacanta este cea in care am fost in tabara la Govora prima data fara parinti.Nume- Marin Theodora

    RăspundețiȘtergere
  26. https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/1436370603107001?pnref=story
    fb adina radu
    Cea mai frumoasa vacanta a fost cand eram clasa I si m-au dus ai mei la mare.Am fost asa incantata...stiu ca erau acolo magazine marisoare din cate mi-au luat multe ciocolate...vreo 10...Cea mai frumoasa amintire...cand si-a serbat bunicul meu ziuala cabana pe care si-o construise in padure...el fiind padurar

    RăspundețiȘtergere
  27. Cele mai frumoase vacante mi le-am petrecut la bunici,alaturi de copiii de pe ulita.
    Cea mai frumoasa amintire din copilarie ,a fost atunci cand am mers cu o ceata de copii la furat de struguri pe deal.A fost o adevarata aventura.

    RăspundețiȘtergere
  28. link share:
    https://www.facebook.com/anca.gabriela.9400/posts/1407553425981014?pnref=story
    nume: Lupu Anca Gabriela
    cea mai frumoasa vacanta a fost prima vacanta la mare
    cea mai frumoasa amintire din copilarie, este cea in care mergeam la bunici, in curtea plina cu animalute

    RăspundețiȘtergere
  29. Mi e greu sa aleg: toata copilaria mea a fost faina, dar pastrez o amintire faina jocurilor in care eram antrenati toti copii de pe ulita bunicilor. Cea mai faina vacanta a fost cea petrecuta la Istanbul. Adina Ene

    RăspundețiȘtergere
  30. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1825821677745834&id=100009540574194&pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  31. Cea mai frumoasa amintire din copilarie,atunci cand am mers la furat de caise,cea mai frumoasa vacanta prima petrecuta la mare
    Maria Ene
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=744033199118079&id=100005342163092&pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna Cati
    Cea mai faina amintire din copilarie sunt momentele cand eram impreuna cu toata familia. Cand inca traia tata si bunicii care m-au crescut. Ma leaga atatea amintiri frumoase alaturi de ei..ca nu am cuvinte.. De la cel mai mic gest de a ma trezi de dimineata pentru micul dejun alaturi de ei..pana seara cand stateam la lectii cu bunicul.
    Cea mai frumoasa vacanta a fost cu parintii la Vatra Dornei pe cand aveam 7 ani. Atunci am facut prima drumetie pe munte la cules de zmeura si de ciuperci. Pur si simplu mi-a ramas in minte, mai ales ca pe drumul de intoarcere, noi orasenii ne-am ratacit si noroc ca ne-am intalnit cu localnici in padure care ne-au insotit binevoitori pana la drum.
    La intoarcere tin minte ca a trebuit sa trecem pe un pod de lemn suspendat, cat de frica mi-a fost.. tata m-a invatat sa nu ma uit in jos si sa ma uit in ochii lui ca sa pot trece podul. Numai de aventuri am avut parte. Tot in acea vacanta am fost prima oara cu telescaunul.. vai sa vezi acolo frica.. :)), dar mi-a trecut. De atunci am inceput sa iubesc muntele si drumetiile, mi-a prins bine experienta.
    Te pup, Cati
    Sa fim copii mereu in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  33. Cea mai frumoasa amintire din copilarie a fost cind am ramas singura acasa cu soare mea si am facut prăjituri in mijlocul casei din ce am gasit in bucatarie orez,făina,zahar,marmeladă si ca sa i lăsam mamei o amintire de neuitat i am facut si niște desene cu rujul rosu pe cearceaful de plapuma alb.Cea mai frumoasa vacanța a fost la munte

    RăspundețiȘtergere
  34. Cea mai frumoasa amintire din copilaria mea?! Cand a venit pe lume ghidusul de frate-miu. Doamne cat de mult l-am asteptat ..aveam 8 ani si nu mai puteam de dragul lui. Cand am mers la maternitate la mama m-au pus sa ghicesc care e...si din cati bebelusi erau acolo l-am recunoscut...nu stiu cum si nici de ce.probabil din iubire. Era cel mai frumos dintre toti...si era al nostru <3 . Nu o sa uit acel moment, acea zi... il iubesc prea mult! Cea mai frumoasa vacanta a fost fara discutii luna de miere la Paris. O saptamana de neuitat pur si simplu!
    Rosioru Marilena

    RăspundețiȘtergere