vineri, 19 februarie 2016

Figurinele Willow Tree by Susan Lordi



Hello ladies, dupa cum stiti vivre.ro este site ul meu preferat de decatiuni interioare.Acum cateva saptamani am descoperit o colectie de figurine din lut reprezentand cate o emotie.
Ce spun cei de la Willow Tree este: fiind o linie personala,intima aceste mici sculpturi ''vorbesc'' in liniste avand efecte videcatoare,recomfortante,oferind protectie si inspiratie.
Caracteristice pentru artista Susan Lordi este absenta trasaturilor fetei ,a figurinelor-astfel intreaga emotie este transmisa prin postura, pozitia bratelor etc-si sunt extrem de expresive!
A sosit comanda ,eu am optat pentru 6 figurine caci acum 2 luni mi am comandat un raft cu 3 sertare ( inca mai sper sa ajunga) si aveam novoie de cate 2 figurine pe fiecare raft.
Fiecare vine in cutiuta, separata, in fiecare cutiuta:
Emotiile care m au atras pe mine sunt:
Simple Joys

Abundance

Surrounded by Love




Lavender Grace
Beautiful Wishes si Graetful.


Acum ca le am vazut, mi se par superbe,expresive si...abia astept sa observ si efectele ''calmante''.
Ce parere aveti despre aceste figurine?



16 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt! Mi se pare ca sunt si o idee pentru un cadou deosebit, mai ales ca vin 1&8 Martie. O sa ma uit si eu pe site-ul lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt! Mi se pare ca sunt si o idee pentru un cadou deosebit, mai ales ca vin 1&8 Martie. O sa ma uit si eu pe site-ul lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamnee cat imi plac,interesante , ar fi un cadou deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumoase sunt! Si eu cumpar astfel de figurine de la targuri handmade, am o pasiune pentru ingerasi :). Ale tale sunt deosebite ca nu au pictate trasaturile fetei, ma tot uit la ele si nu ma mai satur. :) Sa le stapanesti cu bine! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc dragele mele, si eu nu ma mai satur de ele!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt, imi place ca au flori in brate si cate un nume special ales. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am vazut prea des figurine din acestea...sunt superbe!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, pe vivre sunt multe lucruri frumoase. Si intr-adevar, sunt superbe figurinele, atat de delicate si atent lucrate! Mi-a atras atentia figurina Surrounded by Love. Imi plac gusturile tale :) O sa arate minunat pe raft ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai cat de frumoase si expresive sunt. Imi plac tare mult si abia ast sa ne spui daca au avut efect ;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. wow. ce frumusele sunt. :)Ar st a bn la mn in dormitor pe raft. 😊

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt super dragute, ca elemente decorative, imi plac pt ca fiecare inseamna ceva. Acum, cu rolul lor de calmare sau de vindecare nu stiu ce sa zic...Eu sunt mai sceptica de fel

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci aceste minunate aceste mici figurine.. eu ii vedeam Ingerasi.. Vedem lucrurile asa cum ne place sa le vedem.. nu?!
    Pai sunt absolut minunate si da, mi-as dori sa le am.. sincer!
    In privinta rolului lor.. nu cred ca au vreun rol anume.. :)) adica.. na..rolul lor e sa ne faca sa zambim.. si sa ne schimbe starea cand ne uitam la ele.. cam asta e.. da..
    In schimb.. rolul de calmare, vindecare, si orice altceva.. le aduce Rugaciunea noastra.. zilnica.. si increderea ca Dumnezeu.. e cu noi si ca ne da ceea ce ii cerem si ceea ce crede El ca e bun si bine pt noi.. <3
    Te iuuubim draga noastra <3
    Suflet special <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa te bucuri de ele, dar mai ales de efectele lor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, am cautat si eu pe vivre.ro, insa nu le are tot timpul. Chiar acum m-am uitat si eu pentru 1-8 martie 2017 si nu sunt. In schimb, am dat peste un site total dedicat care vinde numai aceste figurine. Si mie imi plac si deja mi-am luat una pentru mama mea (Good Health). Siteul este: www.idarina.ro. Abia astept sa vad reactia mamei ... care a trecut printr-o perioada mai grea in care nu s-a simtit prea bine, si sper ca figurina asta sa ii aduca un zambet. Mie imi inspira exact ce scrie: Multa sanatate! Ceea ce doresc si mamei mele, precum si ... voua! Si tuturor!

    RăspundețiȘtergere