vineri, 18 decembrie 2015

Postarea cu Nr 100 si surpriza pentru o cititoare!

Buna dragelor, uite ca am ajuns la postarea cu nr 100.
Nu mi vine sa cred , dar ma bucur ca m am tinut de treaba si ma bucur mult ca ma cititi-fiecare comentariu imi aduce un sentiment de implinire si satisfactie de nu pot sa va descriu.
Pentru mine bloggingul a fost la inceput o joaca, apoi mi am dat seama ca imi place sa scriu si am un cuvant de spus.
In 2016 promit sa ma tin de treaba si sa am cat mai multe noutati, review uri, m am gasit sa faco rubrica de fashion, voi incepe sa scriu despre viata mea profesionala (in limitele legale ) cu bucurii si lipsuri-si voi incepe sa scriu despre maratonul meu spre calea unui corp ''perfect''-deci eu zic ca va asteapta lucruri interesante!
Sper sa ma cititi in continuare, si am hotarat sa premiez fara extragere o cititoare fidela-la fiecare +50 postare, dar incepem cu postarea nr 100 si cea pe care am desemnat o castigatoare este Iv Doris, acesta va fi premiul tau. draga mea:
Sper sa ti placa produsele si sa le folosesti cu drag!
Cutiuta contine:
-Un set de 6 blush uri crema de la The Balm ''How 'bout them Apples?''
Niste mostre si mini produse L'occitane:
-2 mostre crema de maini cu unt de shea 20% ( stiu ca ti ai dorit sa o incerci!)
-2 saruri de baie
-mini parfum si mini gel de dus Floare de cires
plus:
-mini parfum Cartier Baiser Vole
plus 4 mostre de parfumuri diverse
-mini gel de dus si lotiune de corp Bvlgari Omnia Indian Garden
-produs travel size Collistar gomaj pentru corp
Plus pudra corp si fata de la Douglas
-paleta Essence Nudes
-blush Deborah peach
-mini oja NailsInc nuanta mea preferata!
si un produs travel size de la Bumble&Bumble pentru protectie termica.
Aceasta a fost postarea nr 100, va multumesc!





4 comentarii:

  1. foarte frumos gestul tau Katy :) felicitari castigatoarei !!

    RăspundețiȘtergere
  2. La cat mai multe postari! Si felicitari norocoasei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Supeer! Va felicit pe amandoua! Multa inspiratie in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh iti multumesc din suflet draga mea, nici nu stii ce ma bucur :* :*:* Cate produse frumoase si abia astept sa le incerc pe toate <3 Nici nu visam la asa ceva :* Iti multumesc mult :* te pup

    RăspundețiȘtergere