duminică, 2 decembrie 2012

Psychedelic Party la Sephora


Imi plac magazinele Sephora pentru ca gasesc de fiecare data o gama variata de produse si fiind posesoare de card Sephora primesc mereu promotii si reduceri .Asa s a intamplat si cu Psychedelic Party -clientii si posesorii de card de fidelitate au beneficiat de reduceri la cumparaturi.
Am profitat si chiar aveam nevoie de fond de ten:Estee Lauder Double Wear -pentru mine este cel mai bun fond de ten ever ,am mai luat si corectorul din aceeasi gama de care sunt extrem de multumita plus am gasit o pensula magica de la Sephora care este de fapt 3 in 1 si o oja Sally Hansen in nuanta PINK  PONG .


 Am mai primit cateva testere de produse Estee Lader(domnisoarele de la stand sunt mereu foarte amabile) si  esantionul noului parfum Nina Ricci.
 


Pensula Sephora pentru mine este o descoperire:imi place foarte foarte mult:

Oja este o alta achizitie foarte reusita,imi place si culoarea si a rezistat peste 6 zile pe unghii fara probleme desi folosesc zilnic  diverse solutii agresive :

Voi a ti profitat de perioada de reduceri?sunt foarte sigura ca si de sarbatori vom avea surprize de la Sephora:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu