duminică, 25 noiembrie 2012

Zi de rasfat la Sensiblu Plaza


Buna dragele mele,astazi fiind o zi speciala pentru mine si avand timp la dispozitie,am hotarat sa ajung in Plaza Mall,pentru ca Sensiblu este farmacia mea de suflet am trecut mai intai pe acolo:la L'Occitane mi am cumparat crema de maini cu unt de shea de care sunt dependenta,aveau doar produs mini dar ma multumesc si cu acesta:)apoi gelul de dus cu extract de  VERBINA-miroase demential si este unul din produsele mele preferate de la aceast brand si am vrut neaparat sa incerc si noile geluri de dus respectiv cel exfoliant FEUILLES MAGIQUES si FLEURS MERVEILLEUSES-unul dintre ele,la alegere se ofera gratuit la cumparaturi de mini 80 lei,in plus am beneficiat de o sedinta de make up gratuita cu produse l'Occitane si Boots-am incercat si BB cream de la No7,uitati rezultatele-eu am ramas foarte multumita:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu